• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Do przychodni się nie dodzwonisz

Adam
23 grudnia 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Telefon w przychodni milczy od 6 grudnia. Telefon w przychodni milczy od 6 grudnia.

- Przychodnia Specjalistyczna i firma Poltransplant, zajmująca się przeszczepami zostały odcięte od pacjentów. Operator przekonuje, że usterkę linii telefonicznej naprawi po 30 dniach - twierdzą nasi czytelnicy.



Czy miałeś kiedyś kłopot z operatorem telefonicznym?

Przychodnia Specjalistyczna Sono-Expert ma cały czas obowiązujący kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia, ale od 6 grudnia nie można się do nas dodzwonić. Sieć T-Mobile pozbawiła nas telefonu, a dla znakomitej większości przewlekle chorych pacjentów jest to jedyny kontakt.

Problem nie polega na tym, iż my nie możemy dzwonić, ale nikt nie może dodzwonić się do nas. Sieć T-Mobile tłumaczy to tym, że wcześniej numer należał do Telekomunikacji Polskiej SA i to wina poprzedniego operatora.

Ten numer pacjenci maja od czterech lat. Należy też wziąć pod uwagę, że osoby uczęszczające do Poradni Nefrologicznej są starsze i schorowane. Przyjeżdżają tu z całego Pomorza i teraz nie mogą się dodzwonić. Nie wiedzą nawet czy mogą zgłosić się do lekarza.

T-Mobile każe czekać 30 dni od momentu zgłoszenia usterki. Zgłosiliśmy ją 6 grudnia, ale nadal nie otrzymaliśmy pomocy. Czy to na prawdę sprawa nie do rozwiązania?
Adam

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

  • Sono-Expert Pruszcz Gdański, Obrońców Poczty Polskiej 4/2

Opinie (60) 5 zablokowanych

  • T-MOBILE....łobuzy !

    • 6 0

  • T-DEBILE a na Chełmie to co opisywali w gazetach też ich sprawka

    Omijać z daleka taką powaloną sieć komórkową.

    • 12 0

  • ZROBIC PRZESZCZEP MOZGU PREZESOWI T-MOBILE I TO W TEJ PLACOWCE !

    i wszczepic mu inplant telefoniczny :)))

    • 13 0

  • Generalnie dodzwonić się do jakiejkolwiek przychodni to cud. Nikt nie odbiera, a jak się człowiek dodzwoni to usłyszy, żeby przyjść i się zarejestrować.

    • 9 1

  • A do ilu innych przycodni, której mają telefon sprawny nie można się dodzwonić?

    Spróbujcie np. do NFZ, gdzie powinna być informacja o placówkach z dostępnym limitem świadczeń.

    • 8 1

  • Nie ma co dzwonić. A jakość "obsługi" w rejestracji fatalna (2)

    Na Obłużu możecie zapomnieć o dzwonieniu. Ja idę rano o 6 00 i czekam godzinę w kolejce.
    Przed 7 00 jest już tylu ludzi że i tak wszystkich nie zapisują.
    Ostatnio wystałem swoje w kolejce i dowiedziałem się, że jaśnie pancia mnie nie zarejestruje bo nie mam ze sobą zaświadczenia z którego by wynikało że jestem ubezpieczony. Miałem już nieaktualną informację u panci w komuterze. Powiedziałem, że doniosę przed wizytą tylko proszę o zarejestrowanie a pancia pokazała mi drzwi. Podkuliłem ogon i do domciu.
    Od pani kadrowej w zakładzie pracy dowiedziałem się, że pancia w przychodni nie miała racji i że zgodnie z prawem miała mnie obowiązek zarejestrować i gdybym w ciągu 7 dniu nie doniósł kwitka o ubezpieczeniu to przychodnia wystawiłaby mi fakturkę.
    Pani kadrowa podirytowała się i zadzwoniła do przychodni do tej panci a tamta że owszem pamięta mnie ale ja nie chciałem jej pokazać dowodu osobistego. Jak mi to pani kadrowa przekazała to myślałem że padnę. Wogóle nie było mowy o żadnym dowodzie osobistym i pancia nie wiedząc co ma wymyslić to wymysliła historyjkę z dowodem.
    Przestrzegam wszystkich kożystających z przychodni na Obłużu aby nie dali się tak jak ja wodzić za nos w podobnej sytuacji bo macie prawo żadać zarejestrowania was (są różne sytuacje że nie zdążyliście donieść na czas aktualnego kwitka). W razie co proponuję przytoczyć jasnie panci przepis który mówi że na doniesienie kwitka jest 7 dni a jak nie to fakturka.

    • 6 2

    • Artykuł dotyczy Pruszcza Gdańskiego a Nnie Obłuża (1)

      Naucz się czytać analfabeto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      • 2 4

      • Facet ma rację - tak jest na Obłużu

        rejestracja pacjenta jak w kraju trzeciego świata,dzięki za informację o obowiązku rejestracji

        • 0 2

  • PAMIĘTAJCIE!!!!

    SOBOTA-NIEDZIELA TYLKO ZGONY.W DNI POWSZEDNIE :DZWONIĆ MŁOTKIEM O RYNNĘ EW. ZĘBAMI

    • 3 1

  • Przez ...

    ... lata bylam w Erze i nie mialam zadnych problemow ani z telefonem , ani z internetem . Odkad przejal ja T-Mobile juz kilkakrotnie mialam klopoty z internetem i polaczeniami telefonicznymi . Zaczynam juz dojrzewac do decyzji o zmianie operatora . Tylko na jakiego ?

    • 5 0

  • T-moblie poza zmianą nazwy zadnych zmian w Era gsm

    Przedłużyłem umowę w nowej nowy abonament naturalnie 2 razy więcej minut bez telefonu za ale i większe koszty. Pierwsze 2 rachunki doliczali stary abonament i doliczali by dalej gdybym nie zgłosił! Myślałem że od razu powiedzą błąd systemu przepraszamy zwrócimy kasę Ale oszuści twierdzili że to nie jest abonament tylko dodatkowy pakiet minut płatny który sam sobie wykupiłem zamawiając przy przedłużeniu umowy. Wtedy każe im pokazać umowę na której podpisałem .To stwierdzili że niema bo sobie ten pakiet prze telefon u operatora zamówiłem .Zażądałem nagrania bo każda rozmowa jest nagrywana ,wtedy że nie mogą odnaleźć nagrania widocznie została przypadkiem skasowana?. Załatwienie reklamacji trwało 6 miesięcy !!Wielokrotne pisma koszty rozmów do obsługi klienta !!I W końcu udało się załatwić reklamacje w salonie firmowym ale i tak trwało to kilka godzin zanim łaskawie uznali że nie jestem wielbłądem i to tylko dlatego że tych minut nie wykorzystałem bo gdybym je wydzwonił to już by niebyło szans.!! I nie było żadnego odszkodowania i ni pakietu minut jako przeprosiny!!A dochodzenie czego kolwiek przed sądem tej rajskiej wyspy trwa latami i kosztuje sporo dlatego większość rezygnuje!! Bo to jest normalna praktyka za którą już operatorzy nie raz dostali karę za włączanie usług klientom bez ich zgody apotem wmawianie że to samo zrobili!!

    • 5 0

  • DOKŁADNIE T-DEBILE(T-MOBILE)

    Powinni zapłacić milionowe odszkodowanie (a to przychodnia specjalistyczna nie taka jak podstawowa opieka zdrowotna i lekarze rodzinni)przychodnia z tego co czytałam z poradnią nefrologiczną więc tu kontakt z nimi musi być .Mój dziadek choruje na nerki i zawsze do lekarzy dzwoni o wyniki pytać bo ma problemy z potasem .Teraz jakby sie nie mógł dodzwonić to by się tak zestresował zę z tego stresu od razu wyniki by mu skoczyły w góre.Nie wyobrażam sobie podejścia ex ery dla mnie to skandal

    • 4 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Rola osoby towarzyszącej w porodzie warsztaty dla mamy i taty

warsztaty, konsultacje

Prowadzenie cukrzycy u kobiet z cukrzycą ciążową lub cukrzycą typu I

badania

Warsztaty dla dorosłych. I wszystko jasne!

20 zł
wykład, warsztaty, spotkanie

Najczęściej czytane