• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

LPP stawia na supermodelki i Euro 2012

Wioletta Kakowska-Mehring
18 lutego 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroon 5. Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroon 5.

Gdańska firma LPP poszła za ciosem i do kolejnej kampanii marki Reserved znów zatrudniła supermodelkę. Jesień należała do Sashy Pivovarovej, a sezon wiosna-lato 2012 będzie należał do Anne Vyalitsyny, rosyjskiej top modelki. Spółka stawia nie tylko na modelki. Liczy też na zysk z okazji... Euro 2012.



Jesienna sesja z Sashą Pivovarovą, jedną z najbardziej rozchwytywanych top modelek na świecie, pochodzącą tak jak Anne Vyalitsyna z Rosji, odbyła się w Paryżu. Tym razem LPP postawiło na malowniczo położony Kapsztad, który stał się tłem kolejnej sesji wizerunkowej z serii "Beautiful Story".

- W prestiżowym rankingu portalu models.com Anne Vyalitsyna znajduje się w pierwszej 20-tce najbardziej rozchwytywanych modelek świata. Ma wszystkie cechy modelki, z którą chce się pracować: rozbrajający uśmiech, profesjonalne podejście do pracy oraz niesamowitą łatwość zjednywania sobie ludzi na planie - mówi Monika Kapłan-Gerc, dyrektor marketingu LPP.

Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroone 5. Wcześniej modelka spotykała się m.in. z aktorem Leonardo DiCaprio. Karierę na wybiegach rozpoczęła w 2001 roku. W niespełna sezon od pierwszego lokalnego castingu rosyjskiego Nizhny'ego Novgorod'u trafiła na wybiegi największych projektantów Paryża, Mediolanu i Nowego Jorku oraz na okładki międzynarodowych edycji najbardziej prestiżowych czasopism. Była twarzą marki Martine Sitbon, Chloe, Chanel, pracowała dla Anny Molinari, Sportmax, chodziła dla Anny Sui, DKNY, Prady, Fendi, Givenchy, Donny Karan i Pucci.

Firma LPP nie po raz pierwszy stawia na "gorące nazwiska". Do tej pory twarzami kampanii "Beautiful Story" były Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, Magdalena Frąckowiak oraz wspominana już Sasha Pivovarova.

Gdańska spółka chce też "ugrać" coś na Euro 2012. Reserved przygotowało specjalną limitowaną linię bluz, koszul, bielizny i dodatków z motywami piłkarskimi. Znalazło się na nich przede wszystkim oficjalne logo mistrzostw, ale nie tylko. Marka postarała się również o archiwalne motywy i loga związane z tym popularnym sportem. Jest też specjalna linia dla pań, czyli np. koszulka z logo Euro w różowym wariancie z cekinami. Dla tych, którzy nie przepadają za piłką nożną LPP przygotowało gotową alternatywę w postaci bluz i t-shirtów z przewrotnym napisem "I hate football".

Reserved to marka odzieżowa dla kobiet, mężczyzn i młodzieży. Pierwszy sklep zaczął działać w Polsce w połowie lat 90. Do dzisiaj powstało ponad 330 salonów w 10 europejskich krajach. LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Pod obecną nazwą działa od 1995 roku. Początkowo LPP zaopatrywała hipermarkety w szyte w Azji koszulki, szybko jednak postawiła na rozwój własnej marki Reserved i zaczęła rozbudowywać sieć sprzedaży detalicznej. Od 2001 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Spółka jest właścicielem pięciu marek odzieżowych - Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. W 2008 roku w Pruszczu Gdańskim firma wybudowała centrum dystrybucyjne o powierzchni 30,6 tysięcy m kw., w którym pracuje oko. 250 osób. Produkcja nadal zlecana jest na Dalekim Wschodzie.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (164) 9 zablokowanych

  • logo euro 2012 powinno mieć pięknie narysowanego orła, a nie jakieś kwiaty

    czy co to tam jest, jakiś badyl z piłką, padaka.

    • 0 0

  • Kobieta bez biustu jest jak pomarańcz bez soku. (4)

    • 14 2

    • chyba pomarańcza

      • 0 0

    • Jak ona nie ma biustu, to kto ma? (2)

      • 5 1

      • To są pryszcze,a nie biust. (1)

        • 6 3

        • Jakby to powiedzieć? Te zdjęcia nie są reprezentatywne...

          Ale zawsze można w sieci znaleźć sobie Anne V. i dopiero wtedy pisać mniej lub bardziej rozsądne opinie.

          • 2 1

  • Jeśli (1)

    ta modelka jest brzydka,to już wiem dlaczego tubylcy są tu tak paskudni.Nie ma w Polsce drugiego miejsca z tak brzydkimi ludżmi jak w Trójmieście.Napływowi mają zupełnie inną urodę.Tu ludzie chyba nie mają gustu ,podoba im się to co brzydkie.Widać to po wnętrzach,architekturze,gustach i urodzie .Pierwszy rok byłam tu w szoku,ale wciąż się dziwię i od lat zastanawiam-dlaczego?Dziwne,ale wszyscy są jakby podobni,latami nie mogłam sobie poradzić z sąsiadami,wszyscy mi się zlewali.Wydawali mi się tacy sami.Ludzie są fajni,mieszka się tu też normalnie,ale brakuje mi tu zwykłego piękna.Zastępuje mi te potrzeby przyroda,jest tu pięknie.

    • 0 1

    • Co Ty ćpasz?

      • 0 0

  • Niestety ale marki LPP (Raserved) to baaardzo kiepskie produkty

    Ubrania kupione w Dublinie (już nie pamiętam gdzie, też w jakiejś sieciówce w centrum, ale za podobne pieniądze) można nosić kilka lat. Te z Reserved rozpadają się najpóżniej po 1,5 roku.

    • 1 1

  • Dajcie jej jeść (12)

    Zestawienie Euro, tzn imprezy sportowej z wychudzoną modelką jest naprwadę kuriozalne. Jedyne z czym ona się kojarzy to z niedożywieniem i rychłym omdleniem a nie sportem.

    Jak to jest że supermodelki supermodelkami, a dla 90% facetów każda z nich aby być "super" powinna przytyć 10kg?

    • 87 10

    • a kto powiedział, że modelka ma się podobać facetom? (10)

      to nie Miss Polonia, ani pani z domu publicznego. Kupując pomidory w sklepie też podziwiasz skrzynkę, w której leżą?

      Na modelce mają dobrze wyglądać ubrania. Ubrania, które kupują kobiety. Zauważ, że większość kobiet zazwyczaj chce się odchudzić, dlatego też sprzedaje im się wrażenie, że zakładając dane ubranie będą wyglądać szczupło tak jak osoba, które je prezentuje. Modelka swoją urodą nie powinna odwracać od ubrań uwagi.

      Jak chcesz sobie popodziwiać kobiecą urodę to daj sobie spokój z modelkami i idź na wybory Miss. Tam sprzedawany jest wygląd pań, a nie ubrań, więc i jego jakość powinna być lepsza.

      • 10 13

      • hajs hajs hajs

        ....wszystko jest pzreliczane na pieniadze......one leza u podstaw zystemu którego popzrez prace-jakaklowiek-jestes/my/cie niewola-nikami........kuzwa mac......
        ....nawet kultura osobosta, prestiz itd pzreliczany jest na hajs......jak nie wygladasz przynajmniej dobzre to nawet na ciebie nie spluna.....nie mowiac juz o koniecznosci wyzszego wykształecia jakiegokolwiek lub conajmniej odpowienich znajomosci...............pieprzcie sie .......nierozumne egoistyczne stworzenia, mieszczuchy, inteligenci za dyche, ignoranci od podstw głeaw i do tego pozytywistyczni......bez szans na porozumienie i kontakt w głebszych sferach....bez serc, siedzacych w swych wyobrazniach/jazniach......

        • 0 0

      • Mylisz się nieco... (8)

        UBRANIA SĄ I POWINNY BYĆ SPRZEDAWANE DLA STATYSTYCZNYCH KOBIET, A TE NIE WYGLĄDAJĄ TAK SKRAJNIE CIENKO I CHUDO JAK TA...

        • 19 3

        • (7)

          tak, ale statystyczna kobieta (rozmiar 38, 1,65cm wzrostu), statystycznie rzecz biorąc, chce być szczuplejsza i wyższa. Sprzedaje się jej więc wersję (w jej mniemaniu) ulepszoną. Tak samo jak w salonach poleruje się samochody na błysk - przecież wszyscy wiedzą, że od wyjazdu na ulicę taki samochód już nigdy nie będzie tak wyglądał.

          • 5 3

          • (6)

            wg mnie mylisz skutek z przyczyną. zauwaz że kiedyś nie było mody na odchudzanie. teraz dopiero się pojawiła. sądzę że tą presję chudości (bo już nie szczupłości) nakręcają właśnie m.in te wychudzone modelki. To trochę takie zamknięte koło. Kobiety się napatrzą na modelki i chcą być chude, modelki sa chude bo kobiety chcą być chude itd.

            • 15 1

            • (5)

              Fakt, to błędne koło.
              Ale to spece od marketingu wyłapują tendencje społeczne i przekładają je na sposób sprzedawania swoich produktów, a nie odwrotnie. Moda na odchudzanie nie wzięła się od modelek. Epidemia otyłości w Stanach i Europie zaczęła się już w latach 30-tych, a wraz z nią wśród społeczeństwa rosła potrzeba większego dbania o siebie, uprawiania sportów, zdrowszego odżywiania itp. Stąd coraz szczuplejsze sylwetki u osób z wyższych sfer (które miały na to czas i pieniądze). Moda tzw. "wysoka" jest skierowana właśnie do tych osób, więc siłą rzeczy modelki też stawały się coraz szczuplejsze. To doprowadziło do tego, co mamy teraz. I jestem pewien, że "wymiana" obecnego typu modelki na bardziej "krągły" nic nie da. Odwrócenie tej mody to długi i skomplikowany proces przemian społecznych, który musi się rozpocząć od głębszych przesłanek, niż tylko wygląd pań prezentujących ciuchy na wybiegu.

              • 5 2

              • (4)

                "Epidemia otyłości w Stanach i Europie zaczęła się już w latach 30-tych"
                jesteś pewien, że w latach 30 czy 40 europa miała problem z otyłością? buahaha

                • 5 3

              • (3)

                Czytaj ze zrozumieniem. Jeżeli proces rozpoczął się w latach 30-tych, to chyba nie oznacza, że już wtedy był problemem, nie? Był zaczątkiem problemu, który narósł kilka dekad później.

                • 5 2

              • (2)

                a co w latach 30 spowodowało zaczątek tego procesu, który jak piszesz, kilka dekad później się wykluł w pełni, o Alfo.i.Omego.z.Trojmiasto.pl ? prawdopodobnie nadmiar jedzenia w Niemczech, który był oczywistym skutkiem kryzysu lat 20 i wszechobecny okołowojenny dobrobyt...

                • 3 2

              • (1)

                Jeżeli temat cię interesuje, to poszukaj, poczytaj, prawdopodobnie dowiesz się rzeczy, o których nie miałeś pojęcia.
                "Alfa.i.Omega.z.Trojmiasto.pl" nie poda ci wszystkiego na talerzu.

                • 3 1

              • a ja bez zbędnej filozofii ktorą gardzę napiszę tak:

                otyłość otyłością

                anorekska anoreksją

                dwa bieguny. tak jakby nic nie było po środku

                • 5 0

    • Nic nie rozumiesz!

      To przecież rosyjska modelka, a im w tej Rosji się przecież nie przelewa. Gdyby zabrać im gaz, pozdychaliby wszyscy z głodu.

      • 2 4

  • Zatrudniają supermodelki i robią super kampanie, A...

    swoim pracownikom płacą 6 zł na ręke netto za godzinę TYRANIA :) a ubrania coraz gorsze szmaty... ŚMIECH I KPINA !!!!!

    • 9 0

  • ZAMIAST NA REKLAME TO MOŻE NA PRODUKCJE I JAKOSC KASA BY POSZLA (1)

    Bo te szmaty sa coraz gorszej jakosci.
    Prują się i blakną po pierwszym praniu.

    Do tego kosztują majątek.

    • 5 0

    • Albo zamiast wytwornych salonów w drogich centrach

      po prostu sklepy przy ulicy pootwierać, a kasę przeznaczyć na pensje pracowników, no i jakość produktów rzecz jasna. Głupie?

      • 2 0

  • Reserved ? (1)

    chyba rezerwowy towar ? jakość nie istotna ? ...

    • 7 0

    • proponuję nazwę czytać jako re-served, oddaje to ducha firmy

      • 2 0

  • jepiej

    by na jakosc postawili

    • 4 2

  • Chciałabym taką tunikę, jaką ma pani Wialitsina na głównym zdjęciu. Na pewno nie będzie takich w reserved bo wygląda, jakby była zrobiona z dobrego materiału : >.

    • 5 1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Jak ochronić swoje krocze przed nacięciem?

warsztaty, konsultacje

Warsztaty dla dorosłych. I wszystko jasne!

20 zł
wykład, warsztaty, spotkanie

Dzień dziecka. Joga dla dzieci 4-6 lat

60 zł
warsztaty, spotkanie, joga

Najczęściej czytane