• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Do przychodni się nie dodzwonisz

Adam
23 grudnia 2011 (artykuł sprzed 12 lat) 
Telefon w przychodni milczy od 6 grudnia. Telefon w przychodni milczy od 6 grudnia.

- Przychodnia Specjalistyczna i firma Poltransplant, zajmująca się przeszczepami zostały odcięte od pacjentów. Operator przekonuje, że usterkę linii telefonicznej naprawi po 30 dniach - twierdzą nasi czytelnicy.



Czy miałeś kiedyś kłopot z operatorem telefonicznym?

Przychodnia Specjalistyczna Sono-Expert ma cały czas obowiązujący kontrakt z Narodowym Funduszem Zdrowia, ale od 6 grudnia nie można się do nas dodzwonić. Sieć T-Mobile pozbawiła nas telefonu, a dla znakomitej większości przewlekle chorych pacjentów jest to jedyny kontakt.

Problem nie polega na tym, iż my nie możemy dzwonić, ale nikt nie może dodzwonić się do nas. Sieć T-Mobile tłumaczy to tym, że wcześniej numer należał do Telekomunikacji Polskiej SA i to wina poprzedniego operatora.

Ten numer pacjenci maja od czterech lat. Należy też wziąć pod uwagę, że osoby uczęszczające do Poradni Nefrologicznej są starsze i schorowane. Przyjeżdżają tu z całego Pomorza i teraz nie mogą się dodzwonić. Nie wiedzą nawet czy mogą zgłosić się do lekarza.

T-Mobile każe czekać 30 dni od momentu zgłoszenia usterki. Zgłosiliśmy ją 6 grudnia, ale nadal nie otrzymaliśmy pomocy. Czy to na prawdę sprawa nie do rozwiązania?
Adam

Co Cię gryzie - artykuł czytelnika to rubryka redagowana przez czytelników, zawierająca ich spostrzeżenia na temat otaczającej nas trójmiejskiej rzeczywistości. Wbrew nazwie nie wszystkie refleksje mają charakter narzekania. Jeśli coś cię gryzie opisz to i zobacz co inni myślą o sprawie. A my z radością nagrodzimy najciekawsze teksty biletami do kina lub na inne imprezy odbywające się w Trójmieście.

Miejsca

  • Sono-Expert Pruszcz Gdański, Obrońców Poczty Polskiej 4/2

Opinie (60) 5 zablokowanych

  • W wielu przychodniach nie można zarejestrować się się przez telefon, co jest zresztą sprzeczne z deklaracjami. (1)

    Na przykład w Gdańsku w ZOZ na ul. Zwycięstwa w przychodni akademickiej trzeba jechać na 6 rano żeby się zarejestrować. Później chory człowiek powinien wrócić do domu, żeby znów przyjechać parę godzin później do lekarza. Świetna sprawa dla chorego z gorączką.

    • 1 3

    • frajerze

      nie wypowiadaj się na temat innych przychodni.temat nie dotyczy innych przychodni tylko jednej baranie

      • 2 1

  • t-mobile ma telefony stacjonarne? A ja myślałem, że to domena tpsa (3)

    Pracownikom, chyba prywatnej kliniki, ktoś powinien wytłumaczyć zasady działania biznesu. Jakoś nie mogę uwierzyć, że rozwiązanie problemu jest poza ich zasięgiem. Liczenie, że załatwi im to portal Trojmiasto świadczy o nich jak najgorzej. Nic nie załatwili, a i klimacik skargą jakby zepsuli. Wystarczy kupić pakiet startowy w dowolnej sieci i rozesłać esemesami do swoich pacjentów. Chyba ich w miliony nie liczą, co?

    • 5 11

    • widać podpisałeś się adekwatnie do swojego poziomu IQ (2)

      Nie prywatna bo pisze że NFZ .Poza tym do starych ludzi tylko taki matoł jak Ty sms by wysyłał.Moja babcia też chodzi po lekarzach i też dzwoni do przychodni ale sms czytać nie umie debilu a do lekarzy to zazwyczaj starsi chodzą

      • 8 3

      • Olcia, nie czepiaj się ajkju innych, bo sama rozumkiem nie grzeszysz... (1)

        Te publiczne, i te niepubliczne ( prywatne ) tak samo z kontraktów zawartych z NFZ korzystać mogą. Poza tym, nie "pisze", ale JEST NAPISANE - zakoduj to sobie, może się przydać w przyszłości. Co do Babci Szanownej, to wypada tylko współczuć lekarzom, "po których Babcia chodzi", bo pewnie ciężkawa ciut. Wyzwiskami cię określac nie będę, bo nie mam zamiaru zniżać się do twojego.... poziomu?

        • 2 7

        • ale to prawda, że duzo starszych osób w ogóle nie odbiera sms-ów

          Powinien być najpierw nareperowany urzędowy numer przychodni, który wszyscy znają.

          Co to za straszna usterka, której nie można zlikwidować przez 30 dni?

          Z artykułu nie wynika, że usterka zniknie przez 30 dni, tylko że firma każe czekać 30 dni. Na co? na pismo "przepraszamy za usterkę"?

          • 2 0

  • DOKŁADNIE T-DEBILE(T-MOBILE)

    Powinni zapłacić milionowe odszkodowanie (a to przychodnia specjalistyczna nie taka jak podstawowa opieka zdrowotna i lekarze rodzinni)przychodnia z tego co czytałam z poradnią nefrologiczną więc tu kontakt z nimi musi być .Mój dziadek choruje na nerki i zawsze do lekarzy dzwoni o wyniki pytać bo ma problemy z potasem .Teraz jakby sie nie mógł dodzwonić to by się tak zestresował zę z tego stresu od razu wyniki by mu skoczyły w góre.Nie wyobrażam sobie podejścia ex ery dla mnie to skandal

    • 4 0

  • T-moblie poza zmianą nazwy zadnych zmian w Era gsm

    Przedłużyłem umowę w nowej nowy abonament naturalnie 2 razy więcej minut bez telefonu za ale i większe koszty. Pierwsze 2 rachunki doliczali stary abonament i doliczali by dalej gdybym nie zgłosił! Myślałem że od razu powiedzą błąd systemu przepraszamy zwrócimy kasę Ale oszuści twierdzili że to nie jest abonament tylko dodatkowy pakiet minut płatny który sam sobie wykupiłem zamawiając przy przedłużeniu umowy. Wtedy każe im pokazać umowę na której podpisałem .To stwierdzili że niema bo sobie ten pakiet prze telefon u operatora zamówiłem .Zażądałem nagrania bo każda rozmowa jest nagrywana ,wtedy że nie mogą odnaleźć nagrania widocznie została przypadkiem skasowana?. Załatwienie reklamacji trwało 6 miesięcy !!Wielokrotne pisma koszty rozmów do obsługi klienta !!I W końcu udało się załatwić reklamacje w salonie firmowym ale i tak trwało to kilka godzin zanim łaskawie uznali że nie jestem wielbłądem i to tylko dlatego że tych minut nie wykorzystałem bo gdybym je wydzwonił to już by niebyło szans.!! I nie było żadnego odszkodowania i ni pakietu minut jako przeprosiny!!A dochodzenie czego kolwiek przed sądem tej rajskiej wyspy trwa latami i kosztuje sporo dlatego większość rezygnuje!! Bo to jest normalna praktyka za którą już operatorzy nie raz dostali karę za włączanie usług klientom bez ich zgody apotem wmawianie że to samo zrobili!!

    • 5 0

  • Dość JEDNOSTRONNIE napisany artykuł. Dlaczego autor (4)

    nie napisał, jakie są warunki w umowie o świadczenie usług? jeżeli jest mowa o 30 dniach to co w tym dziwnego? Co więcej. Czy to wina operatora, że jest tylko 1 działający numer? Zastanówcie się, zanim emocjonalnie zareagujecie na ten art!

    • 16 22

    • W rajskiej zielonej wyspie widac nadal załatwia sie psrawe jak za PRLu!!

      Kolejny raz sie okazuje ze niewiele sie zmieniło!!!Teraz niech te barany z dawnej ery sprubują komus zablokowac komórka na 30 dni!! Powinni placic za kazdy dzien bez telefonu kary!!A przychodnia powinna zrezygnowac z usług Ery i zmienic operatora !!!W era sie nic niezmieniło poza zmianą nazwy!!

      • 2 0

    • czyżby pracownik T-Mobile (1)

      Sajmonie a raczej ćwoku nie masz firmy baranie to się nie wypowiadaj .Firma ma obowiązek podania jednego numeru stacjonarnego dla instytucji urzędów itp i na pieczątkach tak samo powinien znajdować się jeden numer jełopie.Ja mam duży salon kosmetyczny i tak samo do sanepidów i różnych takich musiałam mieć podany jeden numer tel i fax.

      • 11 8

      • normalnie wersal

        • 4 0

    • nie pochwalam tak długiego terminu naprawy (30dni) nawet jeśli wynika z umowy. Ale muszę przyznać - ktoś tutaj nie pomyślał, jeden numer telefonu tak ważnej placówki obsługującej pacjentów z całego Pomorza? Nikomu nie ujmując, moja lokalna zapyziała przychodnia ma do samej rejestracji 2 numery telefonów. Co to dzisiaj za problem? Jesli finansowy - można chociazby zamontować fajne rozwiązania VOIP, numer za ~2pln miesięcznie.... Są również całe systemy dla firm.

      • 4 2

  • Przez ...

    ... lata bylam w Erze i nie mialam zadnych problemow ani z telefonem , ani z internetem . Odkad przejal ja T-Mobile juz kilkakrotnie mialam klopoty z internetem i polaczeniami telefonicznymi . Zaczynam juz dojrzewac do decyzji o zmianie operatora . Tylko na jakiego ?

    • 5 0

  • PAMIĘTAJCIE!!!!

    SOBOTA-NIEDZIELA TYLKO ZGONY.W DNI POWSZEDNIE :DZWONIĆ MŁOTKIEM O RYNNĘ EW. ZĘBAMI

    • 3 1

  • Nie ma co dzwonić. A jakość "obsługi" w rejestracji fatalna (2)

    Na Obłużu możecie zapomnieć o dzwonieniu. Ja idę rano o 6 00 i czekam godzinę w kolejce.
    Przed 7 00 jest już tylu ludzi że i tak wszystkich nie zapisują.
    Ostatnio wystałem swoje w kolejce i dowiedziałem się, że jaśnie pancia mnie nie zarejestruje bo nie mam ze sobą zaświadczenia z którego by wynikało że jestem ubezpieczony. Miałem już nieaktualną informację u panci w komuterze. Powiedziałem, że doniosę przed wizytą tylko proszę o zarejestrowanie a pancia pokazała mi drzwi. Podkuliłem ogon i do domciu.
    Od pani kadrowej w zakładzie pracy dowiedziałem się, że pancia w przychodni nie miała racji i że zgodnie z prawem miała mnie obowiązek zarejestrować i gdybym w ciągu 7 dniu nie doniósł kwitka o ubezpieczeniu to przychodnia wystawiłaby mi fakturkę.
    Pani kadrowa podirytowała się i zadzwoniła do przychodni do tej panci a tamta że owszem pamięta mnie ale ja nie chciałem jej pokazać dowodu osobistego. Jak mi to pani kadrowa przekazała to myślałem że padnę. Wogóle nie było mowy o żadnym dowodzie osobistym i pancia nie wiedząc co ma wymyslić to wymysliła historyjkę z dowodem.
    Przestrzegam wszystkich kożystających z przychodni na Obłużu aby nie dali się tak jak ja wodzić za nos w podobnej sytuacji bo macie prawo żadać zarejestrowania was (są różne sytuacje że nie zdążyliście donieść na czas aktualnego kwitka). W razie co proponuję przytoczyć jasnie panci przepis który mówi że na doniesienie kwitka jest 7 dni a jak nie to fakturka.

    • 6 2

    • Artykuł dotyczy Pruszcza Gdańskiego a Nnie Obłuża (1)

      Naucz się czytać analfabeto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

      • 2 4

      • Facet ma rację - tak jest na Obłużu

        rejestracja pacjenta jak w kraju trzeciego świata,dzięki za informację o obowiązku rejestracji

        • 0 2

  • (8)

    sieci komórkowe, banki, hipermarkety (wliczając w to nawet tak wspaniale brzmiącą Żabkę), stacje benzynowe, centra handlowe, większość hoteli - wszystko w POlsce wyprzedane, sam obcy (niemiecko-rusko-amerykański) kapitał! jeszcze brakuje tego żeby swoje córki sprzedawać obcym, synów żenić (?) z chłopcami i umoczyć do końca w łajnie biało-czerwony sztandar... smutne ale prawdziwe.

    • 25 15

    • No cóż panowie dyrektorzy Ery przyczynili się do sprzedarzy, głośno było o tej aferze (1)

      • 4 0

      • afera to jest z twoją ortografia

        • 1 0

    • idź daj buziaka Jarkowi (2)

      ten sam tok myślenia. Dogadacie się.

      • 11 10

      • przynajmniej logiczny tok myślenia

        • 0 0

      • A Ty świadomie lub nie, jesteś rozdarty między dwiema ziemiami obiecanymi - Kremlem i Brukselą..

        • 3 3

    • Młody ? Demokrata ?

      • 0 2

    • Rece opadaja

      Takie gadanieto czemu jak jestes takim patry jotą nie kupisz wszystkiego nawet w święta na rynku czy w POLSKIM sklepie tylko lecisz tak ze aż dym leci do hipermarketów żeby zaoszczędzić 5 zł Bądź od początku do końca taki sumienny !

      • 4 1

    • mafia sie dogadała przy okrągłym stole

      • 8 1

  • A co na to Pan minister zdrowia? (1)

    Po totalnym zamieszaniu z receptami, teraz blokuje się telefony, żeby recept nie wydawano a więc nie będzie recept nie będzie zamieszania.

    Partnerem zamieszania jest ogólnokrajowa sieć telefonii komórkowej.

    • 12 2

    • " A co na to Pan minister zdrowia? " A co go to..? Jak będzie potrzebował to wyśle " Borowika" w BMW na sygnale... i gitara

      • 2 0

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Piknik "Rodzina, Zdrowie, Nauka = Merito"

w plenerze, warsztaty, kiermasz, zajęcia rekreacyjne

Młodzieżowa Grupa Wsparcia

100 zł
warsztaty

Slow Space by PUMA

20 zł
warsztaty, spotkanie, konsultacje, joga

Najczęściej czytane