• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

LPP stawia na supermodelki i Euro 2012

Wioletta Kakowska-Mehring
18 lutego 2012 (artykuł sprzed 12 lat) 
Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroon 5. Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroon 5.

Gdańska firma LPP poszła za ciosem i do kolejnej kampanii marki Reserved znów zatrudniła supermodelkę. Jesień należała do Sashy Pivovarovej, a sezon wiosna-lato 2012 będzie należał do Anne Vyalitsyny, rosyjskiej top modelki. Spółka stawia nie tylko na modelki. Liczy też na zysk z okazji... Euro 2012.



Jesienna sesja z Sashą Pivovarovą, jedną z najbardziej rozchwytywanych top modelek na świecie, pochodzącą tak jak Anne Vyalitsyna z Rosji, odbyła się w Paryżu. Tym razem LPP postawiło na malowniczo położony Kapsztad, który stał się tłem kolejnej sesji wizerunkowej z serii "Beautiful Story".

- W prestiżowym rankingu portalu models.com Anne Vyalitsyna znajduje się w pierwszej 20-tce najbardziej rozchwytywanych modelek świata. Ma wszystkie cechy modelki, z którą chce się pracować: rozbrajający uśmiech, profesjonalne podejście do pracy oraz niesamowitą łatwość zjednywania sobie ludzi na planie - mówi Monika Kapłan-Gerc, dyrektor marketingu LPP.

Anne Vyalitsyna ostatnio przede wszystkim kojarzona z tym, że jest partnerką Adama Levine, wokalisty zespołu Maroone 5. Wcześniej modelka spotykała się m.in. z aktorem Leonardo DiCaprio. Karierę na wybiegach rozpoczęła w 2001 roku. W niespełna sezon od pierwszego lokalnego castingu rosyjskiego Nizhny'ego Novgorod'u trafiła na wybiegi największych projektantów Paryża, Mediolanu i Nowego Jorku oraz na okładki międzynarodowych edycji najbardziej prestiżowych czasopism. Była twarzą marki Martine Sitbon, Chloe, Chanel, pracowała dla Anny Molinari, Sportmax, chodziła dla Anny Sui, DKNY, Prady, Fendi, Givenchy, Donny Karan i Pucci.

Firma LPP nie po raz pierwszy stawia na "gorące nazwiska". Do tej pory twarzami kampanii "Beautiful Story" były Ania Jagodzińska, Karmen Pedaru, Magdalena Frąckowiak oraz wspominana już Sasha Pivovarova.

Gdańska spółka chce też "ugrać" coś na Euro 2012. Reserved przygotowało specjalną limitowaną linię bluz, koszul, bielizny i dodatków z motywami piłkarskimi. Znalazło się na nich przede wszystkim oficjalne logo mistrzostw, ale nie tylko. Marka postarała się również o archiwalne motywy i loga związane z tym popularnym sportem. Jest też specjalna linia dla pań, czyli np. koszulka z logo Euro w różowym wariancie z cekinami. Dla tych, którzy nie przepadają za piłką nożną LPP przygotowało gotową alternatywę w postaci bluz i t-shirtów z przewrotnym napisem "I hate football".

Reserved to marka odzieżowa dla kobiet, mężczyzn i młodzieży. Pierwszy sklep zaczął działać w Polsce w połowie lat 90. Do dzisiaj powstało ponad 330 salonów w 10 europejskich krajach. LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży. Pod obecną nazwą działa od 1995 roku. Początkowo LPP zaopatrywała hipermarkety w szyte w Azji koszulki, szybko jednak postawiła na rozwój własnej marki Reserved i zaczęła rozbudowywać sieć sprzedaży detalicznej. Od 2001 roku jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Spółka jest właścicielem pięciu marek odzieżowych - Reserved, Cropp, House, Mohito i Promostars. W 2008 roku w Pruszczu Gdańskim firma wybudowała centrum dystrybucyjne o powierzchni 30,6 tysięcy m kw., w którym pracuje oko. 250 osób. Produkcja nadal zlecana jest na Dalekim Wschodzie.

Miejsca

Zobacz także

Opinie (164) 9 zablokowanych

  • oj tam oj tam (1)

    a swistak siedzi i zawija sreberka
    swistak siedzi bo sreberka były kradzione

    • 21 37

    • stary i niemrawy tekścik

      • 12 3

  • uważam, że dziewczyna "z plakatu" nie powinna być boską pięknością, wręcz przeciwnie powinna przypominać "sąsiadkę z osiedla" przecież produkty firmy, którą modelka promuje są przeznaczone dla "dla nas"...

    • 5 2

  • DLACZEGO TAKICH SESJI NIE ROBI SIE NA ULICACH GDYNI ? TYLKO KAPSZTADU ! TO NIEDORZECZNOSC I PARANOJA BO EURO 2012 JEST W (4)

    POLSCE CZYLI RP A NIE RPA ! CZY RP TO TEZ RPA ???????????????????????????????????

    • 20 6

    • Swoją drogą sesja Euro to jak nic była robiona w Gdyni...

      Na ich stronie można to cudeńko zobaczyć.

      • 3 0

    • Mistrzu - sesję na wiosnę i lato trzeba zrobić tam gdzie jest ciepło i słonecznie.

      A u nas w ostatnich tygodniach było -20 i śnieg. Wyobrażasz sobie te urocze fotki w letnich ciuszkach ?

      • 0 2

    • Euro w Gdyni? Pierwsze słyszę.

      • 5 1

    • Foto sesja w Gdyni ????

      Tu to możesz mieć sesję, ale w mordę lub pałą od Arki.

      • 2 9

  • cała prawda o lpp (4)

    lpp wydaje miliony na promocję, na zdjęcia wychodzonych rosyjskich modelek, ale kosztem czego? kosztem pensji pracowników. nie szanuje żadnych pracowników -ani "małych chińskich rączek", które te ubrania szyją, ani pracowników sklepów w Polsce. lpp już dawno temu całą swoją produkcję przeniosło do Azji - pomimo olbrzymich kosztów transportu, ceł, pozwoleń, itd. wciąż im się to opłaca. a dlaczego? dlatego, że ludzie szyją te ubrania za przysłowioną miskę ryżu. Koalicja Clean Clothes Polska (współtworzona przez takie organizacje jak Polska Akcja Humanitarna, Koalicja Karat i Polska Zielona Sieć) od 2 lat wzywa lpp (i inne polskie) firmy odzieżowe do większej przejrzystości i odpowiedzialności za warunki pracy przy produkcji sprzedawanych przez nie ubrań, niestety, bez rezultatu. miałam też (nie)przyjemność sama pracować w salonie jednej z marek lpp. nigdy dotąd ani nigdy później nie doświadczyłam w pracy takiego wyzysku i stresu (za żałośnie niską pensję). zwolniłam się po kilku miesiącach psychicznego wykończenia polityką firmy. lpp swoich pracowników wyciska jak cytryny. to firma bez jakichkolwiek standardów etycznego postępowania, wstyd mi, że taka firma "reprezentuje" Trójmiasto

    • 29 1

    • Czy Lpp zarabia na wyzysku ludzi?

      • 5 0

    • a w sklepach wilgocią śmierdzi o tych chińskich ubrań-wstyd!

      • 4 0

    • jezeli chciwosc to grzech to zarzad lpp bedzie sie smazyl w piekle

      • 6 0

    • I trzeba jeszcze dodać że ich ciuchy są marnej jakości.

      Wchodząc do tego sklepu czuc jest starą szmatę.Taki specyficzny odór.
      Nie kupiłem tam niczego od kilku lat(kiedyś mieli lepszą jakość)
      Dziś mam upatrzone sklepy z tanią odzieżą gdzie koszulę "tommy hilfiger" czy"polo ralph lauren" w stanie idealnym kupuję za 20-30 złotych.A odzież innych mniej zananych marek u nas a o niebo lepszych niż lpp za parę złotych.

      • 9 0

  • chyba mamy tu do czynienia z ekipą malkontentów, frustratów o małym.. poczuciu wartości.. ta dziewczyna z wieszakiem ma zdecydowanie niewiele wspólnego.

    • 5 5

  • Tym którzy narzekają że ta modelka to szkielet polecam poszukanie w necie - jest tam mnóstwo jej zdjęć (1)

    i widać że ma wszystko co trzeba, w tym całkiem spore piersi również.

    Nie oceniajcie kobiety po 2 słabych zdjęciach.

    • 5 6

    • w polsce sa piekne dziewczyny :)

      i super fotografowie :) widac jaka jakosc modelki fotografa i miejsca gdzie zrobili zdjecie....

      • 1 4

  • Oj tam narzekacie na super model ale kazdy z was (1)

    Chcialby ja zgiac w pol nie mowiac ze zarabiac jak ona tez. Ma prace taka Ze ma wygladac jak anorektyczka, chodzic tzw lancuszkiem jak zwierzatka a jeszcze paru panow zabawic. ;) zarabia przy tym dudki i ma wylane na qszystko dookola. To sie nazywa sposob na zycie.

    • 6 11

    • jak ci się tak podoba ten sposób na życie to sam zostań modelem. też będziesz chodzić jak zwierzątka i jeszcze paru panów zabawiać

      • 4 1

  • (1)

    LPP popracujcie nad jakością bo moje spodnie kupione u was 6 czy 7 lat temu wyglądają lepiej niż te co mają pół roku. Materiały coraz cieńsze, a nici to chyba z demobilu.

    Nie kupię więcej tego badziewia.

    • 14 1

    • hehe a wiesz co wlasnie to samo

      napisalem w moim poscie wyzej :D masz racje ;D LPP znajduje sie w bylym budynku WPHW. Kiedys WPHW juz lepsze ubrania sprzedawalo ;)

      • 4 0

  • Musi być cyc,pic i jeszcze to coś.

    • 6 2

  • Taaa - powiem tak. Przy opiniach krytykujących czyjś wygląd chętnie zobaczyłbym fotki ich autorów/ (1)

    lub też autorek. To byśmy się nieźle pośmiali :):)

    • 5 8

    • A co ma piernik do wiatraka?

      Przecież ci wszyscy ludzie nie zabiegają o kontrakty, nie udają modeli... więc kompletne bzdury wypisujesz. To nie ma żadnego związku. Nie trzeba być modelem, by skomentować głupi pomysł zatrudniania szkieletu.

      • 4 3

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Konferencja "SM i co z tego?"

konferencja

Zlot motoCYClovy 2024 & II Deadlift Truck Edition

konsultacje, zlot

Transformacyjna Podróż w Kolorach Czakr z Anetą Paluszkiewicz

200 zł
warsztaty, spotkanie, joga

Najczęściej czytane