• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pierwszy sklep marki Tallinder otwarty

Wioletta Kakowska-Mehring
10 lutego 2016 (artykuł sprzed 8 lat) 
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Kolejny w Trójmieście powstanie na wiosnę w Gdyni w CH Riviera.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Kolejny w Trójmieście powstanie na wiosnę w Gdyni w CH Riviera.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Kolejny w Trójmieście powstanie na wiosnę w Gdyni w CH Riviera.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Kolejny w Trójmieście powstanie na wiosnę w Gdyni w CH Riviera.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Kolejny w Trójmieście powstanie na wiosnę w Gdyni w CH Riviera.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Kolejny w Trójmieście powstanie na wiosnę w Gdyni w CH Riviera.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Kolejny w Trójmieście powstanie na wiosnę w Gdyni w CH Riviera.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Kolejny w Trójmieście powstanie na wiosnę w Gdyni w CH Riviera.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Kolejny w Trójmieście powstanie na wiosnę w Gdyni w CH Riviera.
  • Pierwszy sklep marki otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku. Kolejny w Trójmieście powstanie na wiosnę w Gdyni w CH Riviera.

Pierwszy sklep marki Tallinder, należącej do gdańskiego producenta odzieży LPP został właśnie otwarty w Galerii Bałtyckiej. Tym razem to marka premium, czyli droższa. Czy "wymagający" klienci sięgną po produkty firmy kojarzonej z sieciowymi markami popularnymi?



Kolekcja jest dedykowana osobom powyżej 30 roku życia, które "kreując swój wizerunek wyznają zasadę less is more i poszukują ponadczasowych, eleganckich projektów" - napisano w komunikacie. W kampanii wystąpiła brazylijska modelka Aline Weber (gościła na okładkach światowych edycji magazynu "Elle", "Vogue" czy "Harper's Bazaar") oraz model Ben Hill (był twarzą takich marek jak Tod's, Tiffany and Co., Belstaff, Calvin Klein). Modele pozują na tle posiadłości Franka Sinatry w Palm Springs.

Pierwszy sklep otwarto w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku (poziom 0). Kolejny w Trójmieście powstanie na wiosnę w Gdyni w CH Riviera. W marcu oraz kwietniu br. zaplanowano otwarcie sklepów także w Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu. Średnia powierzchnia salonów wynosi nieco ponad 450 m kw. Całość kolekcji nowej marki będzie także dostępna w sklepie internetowym tallinder.com.

Czytaj też: Tallinder, czyli nowa marka LPP. Czy nazwa musi coś oznaczać?

A ceny? W naszej sondzie zapytaliśmy internautów czym kierują się dokonując zakupu odzieży? Aż 64 proc. odpowiedziało, że jakością, ale tylko 5 proc., że marką. Z kolei cena była ważna dla 27 proc. Marka Tallinder chce konkurować z gigantami takimi jak Massimo Dutti, Hugo Boss, Max Mara, Gant czy Simple i taka też ma być ich polityka cenowa. Ma też być lepsza jakość. Modele nowej marki powstają w gdańskiej centrali LPP, a produkcja ok. 70 proc. kolekcji zlecana jest w Europie - w Polsce, we Włoszech, Portugalii oraz w Turcji.

- To jest marka premium, ale dostępna. Jak Mercedes czy BMW, ale nie jak Bentley, który jest marką luksusową- powiedział Hubert Komorowski, wiceprezes LPP odpowiedzialny m.in. za markę Tallinder.
Oto przykładowe ceny w nowym sklepie. Koszulę męską można kupić za 249 zł, spódnicę klasyczną za 399 zł, sukienkę (prosty krój) za 499 zł, a trencz damski za 799 zł. Najdroższą rzeczą w asortymencie jest męska kurtka skórzana za 1,3 tys. zł.

- Rozwijanie portfolio i otwieranie się na nowe grupy klientów w tej branży, obok dynamicznej rozbudowy sieci dystrybucji, jest kluczem do sukcesu. Naszym celem jest dostarczanie modnej odzieży, w zróżnicowanej stylistyce, jak największej grupie odbiorców w kolejnych miastach i krajach - powiedział Hubert Komorowski - Nasza najnowsza propozycja adresowana jest do klientów ceniących elegancję i najwyższą jakość. Szukamy zatem powierzchni handlowych w najbardziej prestiżowych lokalizacjach.
LPP planuje otworzyć ok. 30 sklepów nowej marki w Polsce. Ekspansja globalna jest rozważana, ale w dłuższej perspektywie. Na projekt Tallinder w tym roku firma wyda ok. 25 mln zł. Jednak w porównaniu z projektem ekspansji firmy na rynek niemiecki, który od 2014 kosztował aż 150 mln zł, to niewiele.

Czy w Polsce rynek produktów premium jest przyszłościowy? Według LPP tak.

- Polskie społeczeństwo się bogaci, rośnie rynek dóbr luksusowych - dodaje Hubert Komorowski.
Według danych zebranych na potrzeby marki wynika, że w Polsce ten rynek w ostatnim czasie urósł o 13 proc. Rośnie liczba osób, których dochody roczne są wyższe niż 85 tys. zł. Czy jest miejsce na rynku? Według LPP jest, ponieważ w Polsce dostępnych jest wciąż tylko 70 proc. światowych marek luksusowych.

Tallinder to szósta marka LPP. Portfolio marek należących do LPP ma charakter mieszany - cztery z nich firma zbudowała "od zera", dwie przejęła. Reserved, Cropp, Sinsay i Tallinder to marki własne. House oraz Mohito weszły w skład w LPP w 2008 roku w wyniku przejęcia. W sumie LPP sprzedaje ok. 70 mln sztuk odzieży rocznie.

Miejsca

Opinie (175) 2 zablokowane

  • Wnętrze kopia , lampy kopia Flos .. Szkoda

    Czy naprawde nie mozemy zaprojektować autorskiego wnętrza albo chociaż kupić oryginały mebli. Kopie oświetlenia lamp Flos.

    • 0 0

  • Czynsz

    Ceny są duże.ale czynsz pewnie mają mega wysoki.ciekawe czy zarobią na niego.

    • 0 0

  • koszula za 250zl?

    To półka średnio-wyzsza, ale nie premium

    • 0 0

  • (16)

    Też wszystko po jednym praniu nadaje się do wyrzucenia?

    • 255 58

    • (12)

      Straszny kroj tych lachow. Kto to projektuje jakis niedzielny kreslarz chyba

      • 15 17

      • Co ? (11)

        Koszula za 249 ?
        Wolę już zapłacić 120 za oryginalną Hilfigera na allegro

        • 31 24

        • Hahaha (6)

          Na pewno kupisz oryginalną za 119,90 ;)

          Człowieku, jak porównujesz ceny to idź do sklepu TH i sprawdź ile kosztuje tam koszula, a gwarantuję Ci że 249 to nawet na wyprzedaży ciężko kupić. Ale czego oczekiwać od kogoś, kto cały tydzień zbiera, żeby w niby "metce" pokazać się na montelansinno i w parku obalić flaszkę ze Zdzichem z Chwaszczyna i Teresą z Dzierżążna (Imona i miejscowości przypadkowe.. )

          • 15 12

          • Śmiech na sali ...co Ty gadasz (1)

            W Stanach kupisz koszulę TH za 20$ w outlecie. Wyprzedażówki to max 40$.
            Oczywiście jak ktoś porównuje ceny z firmowego sklepu z Klifu to fakt. Mają tam kosmiczne marże.
            Druga kwestia, że nawet u nas w trakcie wyprzedaży np P&C w GB można już kupić koszulę TH za 150zł na wyprzedaży.

            • 7 3

            • w stanach tylko szit w sklepach

              szajs

              • 0 0

          • (3)

            Marza na ubraniach jest ponad 1000% (slownie: tysiac). Nie ma NAJMNIEJSZEGO problemu, aby za grosze kupic tzw oryginalne produkty.

            BTW: najlepsze roznego rodzaju du*ki, co kupuja chinskio-tajlandzkie szmary za kosmiczne pienaidze i jeszcze uwazaja, ze dzieki temu zyskuja poklask otoczenia.

            • 15 4

            • Szkółka sie klania, dzicinko (2)

              Dziecko, marza nie moze osiagnac poziomu 100%, narzut owszem, moze byc 1000%
              Nie uczyli matematyki, prawda? Tylko religii i historii zycia przywodcy??

              • 11 4

              • A ty się szkółce za mocno kłaniałeś i przydzwoniłeś łbem w ścianę, filozofie. Marża może osiągnąć taki poziom, którego ty nigdy nie dosięgniesz. Albo i większy, zależy czy w stu czy od sta.

                • 1 1

              • jeden madry Jozek tutaj :)

                dokladnie z tego co wiem to marze przy takich cenach nie sa nigdy wysokie..(nie mowie o torebkach za 2000 euro i ich brandach - znanych logo) tu widac ceny zwyczajnie - za 'skore naturalna' i 'bawelne merceryzowana'..

                • 2 1

        • Wole polska za 60zł. Wytrzyma 2 lata.

          • 3 0

        • Oryginalną z Turcji (1)

          Śmiech

          • 34 9

          • Lepsza Turcja jak Bangla Bangla.

            • 19 5

        • :)

          Janusz - chyba kupujesz na aliexpres :). Powodzenia z takimi zakupami, na pewno są to oryginały ! Pozdrawiam

          • 20 11

    • Orzeszki za salony

      Przeciez wiadomo kto ma budować salon, a kto dostawać orzeszki.
      Bez orzeszków nic tam nie wybudujesz. Ci którzy pracują przy budowach salonów LPP wiedzą o co chodzi.

      • 3 1

    • Nie no to sa marki lux

      Dopiero po drugim sie zmechaca

      • 12 1

    • to jest marka exclusive

      raz nosisz, wyrzucasz i kupujesz nowe

      • 106 11

  • Ładny damski trencz na 4-tym zdjęciu

    Ciekawe jak z jakością materiału i wykończenia...

    • 0 0

  • Polska to dziwny kraj (3)

    Każdy przywiązuje uwagę do metek a nie do jakości i tego jak sie czuje w każdym ciuszku. Na zachodzie Europy i W USA kazdy ma gdzieś metki liczy się oryginalność

    • 42 8

    • i właśnie dlatego na mitycznym zachodzie zara i h&M sprzedają najwięcej...

      • 1 0

    • O tym co to na zachodzie nie mają i jak to się niczym nie przejmują to już się nasłuchaliśmy. Eldorado na całego.

      • 7 0

    • bredzisz !

      jakby jakosc ubran dla dzieci nie miala znaczenia to by wiecznie chorowaly. Tandeta z Chin zawiera nawet olow a wiesz czym skutkuje olów ? przenika przez skore co moze zaburzyc caly organizm i mozesz sie nabawic chorob nieuleczalnych. Przy temperaturze na metce 30 stopni prania nie zabijesz bakterii nawet i dlatego tylko niska jakosc ma na metce temp.30 stopni prania.Kazdy dobry jakosciowo material ma na metce min. 40 stopni prania . Wiec dzieki ! wole byc zdrowy niz oryginalny

      • 4 1

  • (2)

    co niektórzy uczepili się nazwy, dla mnie w miarę wpada w ucho, a już zdecydowanie lepiej brzmi i łatwiej zapamiętać niż uterqüe

    • 13 3

    • Mi w ucho, a raczej w brzucho, wpada tylko Golonka. I zawsze pamiętam.

      • 2 0

    • uterqüe nie brzmi tak źle jak się wie jak wypowiedzieć poprawie, a z tym może być u wielu osób problem, natomiast tallinder zdecydowanie łatwiej zapamiętać i chyba też mi się trochę bardziej podoba

      • 5 0

  • dla mnie bomba (1)

    czuć w tym elegancję

    • 15 9

    • Jak wygląda elegancka bomba?

      • 1 0

  • w jakiej rozmiarowce (5)

    celuje ten sklep?

    • 3 2

    • celowac (1)

      to mozesz do dzika

      • 2 0

      • Chyba cwałować. I lepiej od dzika.

        • 0 0

    • a w jakim jezyku

      ty pisac? Bo ja nie rozumiac

      • 3 0

    • rozmiary od 34 do 44

      • 3 0

    • Regularnej ;)

      • 0 1

  • I tak wszystko będzie projektowane "as swatch" przez dezajnerów z elpepu. (8)

    • 28 31

    • joko :) moze cos dla nich zaprojektujesz? (7)

      Czy masz już swoją markę ? Chetnie zobaczymy :) i podpowiedz - as it is - lub as sample (tak się pisze w komentarzach, gdy się coś potwierdza, tak na przyszlosc;) do zobaczenia!

      • 2 13

      • Już projektowałem i podziękowałem lpp by the way (6)

        A za mojej kadencji as swatch szło jak oryginał ;)
        I dziwisz się dlaczego kombinowali jak wejśc na bread&butter jak mieli bana na wejście ?

        • 10 3

        • zenada (3)

          teraz dla kogo projektujesz? nie hejtujesz, wiec zapytam coz to za miejsce spelnia tak wysokie wymagania? :)

          • 2 7

          • Droga Aniu... (2)

            Podejrzewam ze jestes pracownikiem lpp i pewnie pracujesz od niedawna. Wiem ze jestes zauroczona officem, siłką i atmosfera no i tymi fajnymi imprezkami gdzie panny wchodza quasimodo do lozka. Niestety projektowanie w lpp skonczylo sie bodajze w 2008-10 bo potem po tzw czarnym czwartku polecialo duzo wartosciowych osob a projektanci zostalli zwolnieni. I wierz mi nie ma juz projektowania w lpp... By the way, Bread&Butter pod koniec roku umarl po 10 latach...Jezeli juz wybieracie sie po "inspiracje" takze w Berlinie macie targi SEEK oraz BRIGHT obok siebie w tym samym czasie i miejscu.

            • 6 2

            • (1)

              w ogole nie chce mi sie z Toba gadac..nie bylam na silcenie mam office'u pracuje w tej branzy od 2003 roku i nie sadze zebym miala sie czuc jakkolwiek zmotywowana przec Ciebie zeby hejtowac Lpp. Mam nadzieje ze nie musisz sypiac z nikim na kogo nie masz ochoty ;)

              • 3 7

              • To teraz się z ludźmi sypia, jak tylko się ma ochotę? A fuj.

                • 0 1

        • BBB to targi dla kupcow

          Na tym polega ten biznes - jeśli masz swoja marke i jej nie wystawiasz - nie jesteś tam, jeśli jesteś dystrybutorem, sprzedajesz, masz multibrand - welcome to. Poza tym BBB to zrodlo i kopalnia inspiracji, czego wszystkim zyczę. Jezdze tam legalnie od wielu lat i nie przeszkadza mi to, ze LPP tez tam jest. W czym problem, ludzie!

          • 7 3

        • Potwierdzam z tym B&B

          Wielokrotnie widziałem grupki pracowników LPP z identyfikatorami wyżebranymi w różnych firmach, latających z aparatami po Tempelhof. Fotografowali wszystko żeby pomysłów starczyło na kolejne "ałtorskie" kolekcje.

          • 13 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Maj w Sercu Mamy 2024 - rozwojowy festiwal łączący pokolenia

festyn, warsztaty, spotkanie, joga

Jak ochronić swoje krocze przed nacięciem?

warsztaty, konsultacje

Z psychodietetyczką przy herbacie: Q&A z Aleksandrą Spychalską

spotkanie, spotkanie

Najczęściej czytane