Wiadomości

stat

Kosmetyczne nowości, fryzjerskie trendy i moda na przyszły sezon. Takie były Targi Uroda

Targi kosmetyczno-fryzjerskie Uroda 2017.
Targi kosmetyczno-fryzjerskie Uroda 2017. fot. Emilia Błaszczyk/trojmiasto.pl

Stylizacja paznokci, nowości w makijażu, a także premierowa strefa mody - w Gdańsku już po raz 20. odbyły się Targi Kosmetyczne i Fryzjerskie Uroda 2017. Tym razem można było zobaczyć ponad 300 firm i marek z Polski oraz zagranicy, przygotowano 50 fantastycznych wydarzeń z udziałem światowej sławy stylistów, spotkać można było rzeszę inspirujących ludzi, których łączy jedno - temat mody i urody.



Podczas jubileuszowej edycji największą popularnością cieszyły się stoiska związane ze stylizacją paznokci. Coraz większe zainteresowanie tym tematem przyciągnęło jeszcze większą liczbę wystawców, którzy oferowali swoje produkty. Uczestnicy targów mieli również okazję dowiedzieć się, w jaki sposób pracować, na co warto zwrócić uwagę przy stylizacji paznokci, jakie trendy obowiązują w tym sezonie, a także skorzystać z darmowych zabiegów na dłonie oraz samej stylizacji paznokci.

- Jestem tu drugi raz. Uważam, że to naprawdę świetne wydarzenie, super rozrywka dla fryzjerów, wizażystów, ale także dla ludzi, którzy nie są związani z branżą. To szansa, żeby znaleźć ciekawe marki, ale też dowiedzieć się wiele na temat samej pielęgnacji, np. cery dojrzałej, co bardzo mnie zainteresowało. Wiążę swoją przyszłość z wizażem, dlatego tego typu imprezy są dla mnie pozycją obowiązkową - mówi Marika, uczestniczka targów.
Co roku na targach pojawiają się kolejne firmy, również w tym roku debiutowały marki, które na polskim rynku są bardzo popularne.

- Inglot po raz pierwszy bierze udział w gdańskiej edycji targów Uroda. Mamy aż osiem stanowisk i muszę przyznać, że są cały czas zajęte. Liczba osób zainteresowanych darmowym makijażem przerosła nasze oczekiwania. Jest nam naprawdę bardzo miło i cieszymy się, że uczestniczki targów tak chętnie odwiedzają nasze stoiska - podkreśla Aleksandra, wizażystka marki Inglot.
Jak dodaje, największym hitem okazały się Tinty, czyli matowe pomadki w płynie. Wiele kobiet chwaliło je ze względu na to, że optycznie powiększają usta, a przy tym nie rozmazują się i nie dają wrażenia lepkości.

- W tym sezonie w makijażu najmodniejsze są zdecydowanie ciepłe odcienie, przechodzimy przez rude, ceglane odcienie zarówno w kwestii makijażu ust, jak i oczu. Dominują barwy typowo jesienne: bordo, fuksja, głęboka śliwka, a także rudości. Kolory te są tak uniwersalne, że z powodzeniem możemy przemycić je do makijażu dla każdego typu urody - ocenia wizażystka.


Poza tematem urody, pojawił się także aspekt modowy, co było zupełną nowością w ofercie targów. Uczestnicy mogli odwiedzić strefę dedykowaną kreacji wizerunku kobiet poprzez modę. Czekały ich spotkania ze specjalnymi gośćmi - stylistami, fotografem, blogerami, modelkami, wizażystami prezentującymi najnowsze trendy w modzie na nadchodzący sezon 2018.

- Moja przygoda z modą zaczęła się bardzo dawno temu. Projektowałam kostiumy sceniczne do moich koncertów. Zainteresowanie sukienkami, które nosiłam spowodowało, że kobiety zaczęły pytać, skąd pochodzą te ubrania, gdzie mogą je kupić. Branża muzyki poważnej jest postrzegana jako mało trendy, więc chciałam przełamać ten stereotyp, był to bodziec do tego, aby stworzyć markę Marantha. Uczestnicy targów mają okazję zobaczyć kolekcje, które prezentuje w Trójmieście na swoich pokazach - opowiada Marta Nanowska, właścicielka oraz projektantka marki Marantha, współtwórczyni strefy modowej targów.
Jak zapowiadają organizatorzy targów, w planach jest kontynuacja strefy dedykowanej modzie.

- Na tych targach jestem pierwszy raz jako wystawca modowy, wcześniej chętnie zwiedzałam targi, bo zajmuje się również wizażem. Uważam, że warto odwiedzać takie miejsca, które pozwolą nam być na bieżąco. Dziś klienci chętnie odwiedzają moje stoisko i cieszą się z faktu, że mogą na żywo zobaczyć projekty, dotknąć i przekonać się, z jakich materiałów zostały wykonane. Dla nich największym plusem, o którym wspominają, jest jakość oraz fakt, że do każdego klientka podchodzę w sposób indywidualny. Wspólnie ustalamy, jak ma wyglądać projekt, czego dana osoba potrzebuje, tak aby ubranie, które kupi było nie tylko wyjątkowe pod względem wizualnym, ale także jakościowym i funkcjonalnym - tłumaczy Katarzyna Ambroziak, projektantka w firmie Ambris.

Dodaj zdjęcie do artykułu

Opinie (12)

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

Klikając "wyślij", akceptujesz regulamin dodawania opinii.
13.10.2017 wprowadzono zmiany w regulaminie.
zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Opinie niezwiązane z tematem artykułu, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane.

- jeżeli uważasz, że dana opinia nie powinna się tu znaleźć, zgłoś ją do moderacji.

Badania, konsultacje