Wiadomości

stat

Sopot Wave 9: żeglarstwo i moda w jednym miejscu

Podczas dziewiątej edycji Sopot Wave odbyło się pięć pokazów mody.
Podczas dziewiątej edycji Sopot Wave odbyło się pięć pokazów mody. fot. Edyta Steć/Trojmiasto.pl

W piątkowy wieczór odbyła się dziewiąta edycja wydarzenia Sopot Wave, które wpisało się już na stałe w trójmiejski kalendarz. Tym razem sezon żeglarski zainaugurowano na Tarasach przy Aquaparku w Sopocie, a wieczór urozmaiciły pokazy mody, pokaz fire show i prezentacja luksusowych samochodów.



Sopot Wave organizowane jest cyklicznie: wiosną otwiera sezon żeglarski, a jesienią go podsumowuje. Dlatego w piątkowy wieczór odbyła się inauguracja Biznes Ligi Żeglarskiej. Podczas wydarzenia zaprezentowane zostały załogi biorące udział w tegorocznej edycji, a są nimi reprezentanci firm: Apteka Gemini, Bud Invest, Erplast, Simplycar, StoGda, Atena, Eurocast, Sosnowski, Epam, Olivia Business Centre oraz magazynu W Ślizgu.

Wydarzenia w ten weekend w Trójmieście


Prawie 500 gości pojawiło się na Tarasach przy Aquaparku w Sopocie, żeby spędzić ten wieczór razem z organizatorem, którym jest firma MS group sp. z. o.o. wydawca magazynu Prestiż oraz W Ślizgu, prowadzona przez Michała Stankiewicza. Zaletą była ogromna przestrzeń, na której goście mogli się swobodnie przemieszczać. Za wadę natomiast można uznać organizację wydarzenia na dworze, bo stosunkowo niska temperatura dawała się we znaki zwłaszcza w drugiej części wieczoru.

Na powitanie zaserwowano gościom nowe wino musujące Freixenet Prosecco, natomiast Bar4You zaserwował gościom autorskie drinki na bazie Freixenet Prosecco oraz Dalkowski Vodka. Dystrybutorem alkoholu jest firma Henkell&Co Polska.

Natomiast rola konferansjerów i prowadzenie spotkania przypadło duetowi w składzie: dziennikarka radiowa i telewizyjna Beata Tadla oraz żeglarz sportowy, Piotr Kula.

Jednym z pierwszych punktów programu była prezentacja nowego cyklu regat Livolo Super Puchar Gdyni, w najpopularniejszej klasie Optimist. Przedstawiciele Sopockiego Klubu Żeglarskiego - Paweł TarnowskiMaks Wójcik zachęcali do rozpoczęcia przygody z żeglarstwem. Natomiast o planach na nadchodzący sezon opowiadał Paweł GórskiYacht Club Sopot.

Najciekawsze ogródki restauracyjne w Trójmieście


Sopot Wave to wydarzenie, które łączy żeglarstwo z modą i szeroko rozumianym lifestylem. Dlatego podczas wieczoru moda przeplatała się z informacjami o żeglarstwie i regatach. W pierwszym pokazie zobaczyliśmy głównie spodenki i koszulki marki Ramatuelle Beachwear Fashion. Jest to producent męskich oraz chłopięcych kąpielówek, a także koszulek polo inspirowanych luksusem Lazurowego Wybrzeża. Jak pokazano podczas piątkowego pokazu, również kobiety i najmłodsi będą dobrze wyglądać w tej kolekcji.

Kolejno zobaczyliśmy propozycje multibrandu Campione, który znajduje się w centrum handlowym Klif Gdynia. Większość ubrań i akcesoriów utrzymana jest w marynistycznym stylu, czym przyciąga nie tylko żeglarzy, ale również osoby, które chcą modnie wyglądać i swobodnie się czuć podczas wypoczynku na wybrzeżu.

W trzecim pokazie zobaczyliśmy letnie, zwiewne sukienki, kreacje na uroczyste spotkania, a także kilka sportowych propozycji, nie tylko dla pań. To ubrania pochodzące z Jungle Chic Concept Store - jest to butik, w którym znajdziemy ubrania i dodatki wysokiej jakości od polskich marek.

Kolekcję swobodnych, wykonanych głównie z bawełny ubrań zaprezentowała gdyńska marka Menta Meccanica. Jak mówiono: "ubrania tworzone są z pasji do niewymuszonej mody oraz luksusu niepodążania za trendami." Styl marki przejawia się w surowych wykończeniach oraz użyciu naturalnych materiałów. Tego wieczoru projektantka pokazała przede wszystkim żywe kolory, którymi odznaczały się spodnie, sukienki, plisowane spódnice i proste bluzki.


Ostatnim, finałowym pokazem, była kolekcja Michała Starosta. Opierała się na kolorze beżowym, koronkowych materiałach i jedwabiach. Każda z pań mogła znaleźć w tej kolekcji swoją jedną, ulubioną sukienkę, zaczynając od minimalistycznych krojów aż po rozkloszowane, charakterystyczne kreacje, które przyciągają wzrok.

Za choreografie do wszystkich pokazów odpowiadał Michał Starost, natomiast za dobór modelek Anastazja Matuszyk. O makijaże modelek, które wystąpiły w pokazach zadbali wizażyści z Pomorskiego Studium Sztuk Wizualnych, natomiast o fryzury - salon Excellent Q.

Po pokazach mody miał miejsce jeszcze jeden pokaz tzw. fireshow.

Partnerem już od wielu edycji Sopot Wave jest Trójmiejski Autoryzowany Dealer Mazdy oraz Mercedesa - firma BMG Goworowski. Podczas wieczoru można było podziwiać takie modele aut jak Mazda CX-5, Mazda 3, Mazda CX-3 i Mazda 6.

Partnerem wydarzenia była również firma Rose Atelier, która przygotowała stanowisko z wiecznymi różami w pudełku, a także Hossa, Citi Handlowy oraz Marina Maison.

Kolejna edycja Sopot Wave odbędzie się w październiku na zakończenie sezonu żeglarskiego. O terminie będziemy informować w naszym kalendarzu imprez.

Opinie (10) 6 zablokowanych

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Badania, konsultacje