• Kino
  • Mapa
  • Ogłoszenia
  • Forum
  • Komunikacja
  • Raport

Pokaz letniej kolekcji w butiku Seeyou

Katarzyna Lepianka-Głuszkiewicz
9 maja 2019 (artykuł sprzed 4 lat) 
W pokazie, który odbył się w butiku Seeyou wzięło udział ponad 50 gości.

Na zdjęciu: Modelki, Aleksandra Maliszewska, Ewelina Jabłońska oraz założycielki Everyday Official: Agata Ślazyk i Anna Bojarska. W pokazie, który odbył się w butiku Seeyou wzięło udział ponad 50 gości.

Na zdjęciu: Modelki, Aleksandra Maliszewska, Ewelina Jabłońska oraz założycielki Everyday Official: Agata Ślazyk i Anna Bojarska.

W środę odbyło się wydarzenie dla wielbicieli kobiecej mody. W butiku Seeyou w Gdyni zebrało się prawie 50 gości, żeby poznać propozycje stylizacji, które przygotowała trójmiejska marka Everyday Official. Pokaz letniej kolekcji, przemówienia i rozmowy o modzie przy smacznych przekąskach. Tak przebiegała inauguracja nowej marki.



Na zaproszenie organizatorek do butiku Seeyou, znajdującego się Gdyni Orłowie przybyło wielu gości, w tym stali klienci, stylistki, przyjaciele i wszyscy, którzy chcieli zobaczyć letnie stylizacje marki Everyday Official. Była to również okazja do rozmowy z projektantkami i poznania nie tylko prezentowanej kolekcji, ale również innych ubrań marek, które znajdują się w butiku.


Głównym punktem spotkania był pokaz kolekcji "Belle de Jour", autorstwa trójmiejskiej marki premium dla kobiet - Everyday Official. Jej właścicielkami i projektantkami są Agata ŚlazykAnna Bojarska.

- Nasza marka powstała równo rok temu. Natomiast my, z Agatą, poznałyśmy się dzięki Stowarzyszeniu Niebieski Motyl, które działa na rzecz kobiet chorych na raka jajnika, którego obydwie doświadczyłyśmy. Naszą kolekcję można by było określić jednym słowem: francuska, ale to zdecydowanie za mało. To ukłon w stronę klasyki, ponadczasowej elegancji, chciałyśmy, żeby było kobieco, romantycznie, ale także nowocześnie i seksownie - rozpoczęła Anna Bojarska.

Klasyka w szafie: nadaj swojej garderobie styl


W pierwszej części zaprezentowano sukienki wizytowe, natomiast w drugiej proste sukienki, szmizjerki i garnitury damskie, które cieszyły się dużym zainteresowaniem. Warto dodać, że ubrania prezentowały klientki marki, żeby pokazać, jak wyglądają dane rzeczy na różnych sylwetkach. Klientki mogły przymierzać ubrania, a projektantki opowiadały o przemyślanym kompletowaniu garderoby, uwzględniającym daną figurę.

Twórczynie kolekcji podkreślały, że chcą tworzyć markę odpowiedzialną społecznie, dlatego stawiają zarówno na lokalne, głównie trójmiejskie szwalnie, jak i na jakość materiałów.

- Kolorystyka to głównie kolory ziemi i biel, która jest mocnym akcentem tej kolekcji. Postawiłyśmy sobie również cel: jak najmniej poliestru. Mamy dosyć plastikowych ubrań, trzeszczących pod palcami sztucznych tkanin. Zwłaszcza latem jest to niezwykle istotne, by ubranie pozwoliło skórze oddychać. Wybrałyśmy zatem ekskluzywne tencele, wiskozę, bawełnę, jedwab i jego mieszanki z wiskozą. Szlachetne tkaniny umieściliśmy również w podszewkach - dodała Agata Ślazyk.
  • W spotkaniu wzięły udział w większości kobiety.
  • O trendach w makijażu opowiadała Aleksandra Maliszewska.
  • Stylizacje zaprezentowano na klientkach butiku pokazując, jak wyglądają na różnych sylwetkach.
  • Słodki poczęstunek przygotowała kawiarnia Miło Mi.
Nie znajdziemy w tej kolekcji falban ani wyrazistych faktur. Projektantki postawiły na prostotę: klasyczne kroje, a jeśli wzory, to tylko wybrane - pojawiają się motywy safari czy koronkowe plecionki.

Weekend w Trójmieście: wszystkie wydarzenia


Po pokazie i krótkiej przerwie zaproszona makijażystka i fryzjerka, Aleksandra Maliszewska, opowiedziała o kilku trikach dotyczących makijażu, trendach na ten sezon, zwłaszcza jeśli chodzi o makijaż na specjalne okazje, np. ślub.

Słodkie przekąski przygotowała sąsiadująca z butikiem kawiarnia Miło Mi.

Miejsca

Wydarzenia

Opinie (14) ponad 10 zablokowanych

  • I co z tego jak na ulicach czerń i szarość, żałoba narodowa po wiek wieków. (2)

    • 18 8

    • to prawda Polacy jakby się bali kolorowych ubrań (1)

      • 5 1

      • Zajmij się sobą, a a nie innymi.

        • 3 4

  • Lubię obracać się (1)

    w takim wypasionym towarzystwie. Niestety nie jestem zapraszany.

    • 21 5

    • Żeby to jeszcze było wypasione towarzystwo...

      Dla mnie wypasione towarzystwo to np. Profesor T. Mandat, neurochirurg, neuroonkolog. Było o nim ostatnio w tv. Ten człowiek robi dosłownie cuda ratując ludzkie życie.

      • 5 2

  • byłem i powiem że robi wrażenie (1)

    w miło mi mają lody naturalne o pysznych smakach, tylko mogłyby być trochę tańsze, żeby ceny były dla Polaków.

    • 5 1

    • porcja dla 2 doroslych + dziecko to rownowartosc budzetowego obiadu

      ale turysta jak juz jest to kupi, orłowianie też powinni powinni wysupłać te pare dodatkwoych groszy ;-)

      • 0 0

  • Kolekcja

    Nieczęsto widuje się takie stroje. Brakuje ubrań na codzień, do pracy, do biura. Nie sposób ocenić jakości ze zdjęć ale projekty mi się podobają. Jeśli rzeczywiście mamy do czynienia z dobrymi jakościowo materiałami, to życzę powodzenia!

    • 13 5

  • Z tego co widać kolory asekuracyjne fasony też . Nie ma na czym oka zatrzymać !

    • 12 2

  • wspaniała moda dla kobiet 60+ polecam

    • 9 7

  • Niektóre milfy nawet nawet

    A ciuchy. ...Jak ciuchy. ...liczy sie jaknibkto je nosi ...

    • 2 1

  • Moda dla starszuch

    Moda dla starszych i grubszych kobiet a tych niestety dostatek

    • 5 13

  • Za dużo angielskiego, czy już nic nie można nazywać po Polsku?

    • 8 2

  • same piękne kobiety!

    Nie tylko młode, ale starsze kobiety - bardzo ładne i kobiece. Jeśli używają kwasu hialurowego czy botoksu to z umiarem.

    • 1 2

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Wydarzenia

Światowy Dzień Zdrowia

wykład

Targi kosmetyczne i fryzjerskie - Uroda

targi

Prowadzenie cukrzycy u kobiet z cukrzycą ciążową lub cukrzycą typu I

konsultacje

Najczęściej czytane