Wiadomości

stat

Nagie, męskie ciała pokazane w szczytnym celu. Powstaje kolejny kalendarz

Za nami sesja zdjęciowa do kolejnej edycji kalendarza Power of Community, która została wykonana 4.09.2019 na deskach Opery Bałtyckiej. Podobnie jak w latach poprzednich, w kalendarzu na przyszły rok znajdą się fotografie nagich sportowców. Zdjęcia - oprócz pokazania piękna męskiego ciała - mają przede wszystkim symbolizować wsparcie dla chorujących na nowotwór kobiet, ale również przypominać innym mężczyznom, że problem raka piersi, który może dotknąć ich partnerki, siostry czy mamy, to także ich problem.



Kampania "BreastFit. Kobiecy biust. Męska sprawa." ma na celu zachęcić do systematycznych badań i edukować na temat choroby, jaką jest zaawansowany rak piersi. Od kilku lat symbolem ogólnopolskiej akcji jest kalendarz, który tworzą wysportowani mężczyźni. Dochód ze sprzedaży albumu zostanie przeznaczony na wsparcie kobiet zmagających się z nowotworem. Koszt kalendarza to 69 zł.

Scenerią do kalendarza na rok 2020 są deski Opery Bałtyckiej. Nie bez przypadku wybór padł na scenę. Ma ona nawiązywać do nowych ról mężczyzn, w które muszą się wcielać podczas ciężkiej choroby bliskiej kobiety.

- Każdy mężczyzna w swoim życiu ma do odegrania wiele ról: syna, wnuka, ucznia, przyjaciela, partnera, męża, ojca czy pracownika. Czasem jednak życie obsadza go w nowej, wyjątkowej roli - towarzysza choroby nowotworowej. Cieszę się, że już po raz czwarty wspólnie z moimi kolegami sportowcami współtworzę tak wspaniały i potrzebny projekt. Gorąco zachęcamy wszystkich mężczyzn do przypominania o badaniach oraz zagłębiania wiedzy na temat profilaktyki. Być może dzięki temu nie będą musieli odgrywać tej trudnej roli, o której mówimy poprzez tegoroczny kalendarz - mówi Jakub Popławski, pomysłodawca kampanii.
W powstającym kalendarzu zobaczymy 12 sportowców, a wśród nich popularnego trenera personalnego, którego pokochały Polki - Qczaja oraz Modnego Tatę - Michała Będźmirowskiego, a także crossfitowców.

- Bardzo zależało mi, żeby wziąć udział w tej sesji. Chcę mówić o tak ważnej akcji i ją nagłaśniać. Tym bardziej, że codziennie docieram do miliona kobiet. Ale nie tylko do pań, bo przecież faceci też mnie oglądają. Ta kampania ma bardzo szczytny cel. Dlatego też każdy z nas robi to ze szczerego serca. Chcemy wszystkim kobietom powiedzieć jednym głosem, jednym ciałem, że jesteśmy razem z nimi i wspieramy je w trudnych momentach - mówi Daniel "Qczaj" Kuczaj, trener personalny.
Owoc tegorocznej sesji fotograficznej, wykonanej przez rodzeństwo Dianę i Rafała Krasę, poznamy 10 października podczas oficjalnej premiery kalendarza Power of Community 2020, ale albumy można zamawiać już teraz w przedsprzedaży na stronie breastfit.pl (cena 59 zł). Liczba jest jednak ograniczona - w sumie powstanie 1,5 tys. egzemplarzy.

Przypomnijmy, że w poprzednich latach sesje odbyły się m.in. w gdyńskiej Torpedowni i w postoczniowej hali w Gdańsku. Poniżej pokazujemy, jak wyglądały sesje do tych kalendarzy.

Sesja do kalendarza na rok 2018 odbyła się w gdyńskiej Torpedowni.

Sesja do kalendarza na rok 2017.

Opinie (105) ponad 10 zablokowanych

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Badania, konsultacje