- 1 Troje kandydatów na rektora GUMed (18 opinii)
- 2 Oddział za ponad 5 mln zł, ale nie może wykonywać złożonych zabiegów (11 opinii)
- 3 Liliana przez 5 lat była przykuta do łóżka bez diagnozy (34 opinie)
- 4 5 prostych ćwiczeń na bolącą szyję i kark (1 opinia)
- 5 Te zabiegi musi wykonać każda 30- i 40-latka (49 opinii)
- 6 Gdyński szpital przez 4 dni nie wykonywał diagnostyki obrazowej (108 opinii)
Na co dzień "ubierają biusty", teraz przypomniały, jak ważna jest profilaktyka
29 października 2021 (artykuł sprzed 2 lat)
#BądźSzybszaWyCYCkajraka - to kampania społeczna Stowarzyszenia Polskiego Brafittingu stworzona przez kobiety dla kobiet. Na co dzień prowadzą sklepy z bielizną, dlatego w październiku, który jest miesiącem świadomości raka piersi, postanowiły przypomnieć, jak ważna jest profilaktyka.
Profilaktyka raka piersi oraz edukacja w tym zakresie to najważniejsze cele, jakie stawia przed sobą od początku istnienia Stowarzyszenie Polskiego Brafittingu. Jednym z jego przedsięwzięć jest kampania społeczna #BądźSzybszaWyCYCkajraka.
Czytaj też: Rak piersi to najczęstszy nowotwór u kobiet. Na badania zgłasza się tylko 40 proc.
- Stowarzyszenie Polskiego Brafittingu to grupa kobiet z różnych części Polski, które w swojej pracy "ubierają" biusty. Połączyła nas pasja do brafittingu, a z czasem rozszerzyłyśmy swoje działania. Kampania została stworzona przez kobiety, które każdego dnia stoją na straży zdrowego biustu, promując brafitting w swoich lokalnych biznesach, dla których ich biust oraz zdrowie są najważniejsze i chcą swoją wiedzą oraz doświadczeniem dzielić się z innymi kobietami. Chociaż hasło "Bądź szybsza, wycyckaj raka" towarzyszy nam od wielu lat, to historia jednej z nas, która potrafiła samodzielnie badać piersi, na wczesnym etapie wykryła i pokonała raka, skłoniła nas do jeszcze prężniejszego działania - wyjaśnia Wiesława Abraham, członkini Stowarzyszenia Polskiego Brafittingu.
Jak podkreślają organizatorki, odzew kampanii był zaskakujący. Zebrane środki w kwocie 23 tys. zł zostały wczoraj przekazane na rzecz fundacji Omea Life, której misją jest udzielanie wsparcia emocjonalnego i edukacyjnego kobietom chorującym na raka piersi oraz ich rodzinom, a także współpraca z lekarzami i politykami w celu poprawy jakości leczenia w Polsce czy promocja działań profilaktycznych wśród osób zdrowych.
Kampanię wsparło wiele firm z branży bieliźnianej: Wacoal/Freya, Kinga, Ava, Nipplex, Nessa, Alles, Samanta czy Fabio. Do akcji dołączyły także inne firmy: agencje reklamowe Lenart Interactive oraz Frogmedia, Magazyn Modna Bielizna, agencja PR Daniela Wieleby oraz szef kuchni i właściciel restauracji Petit Paris Philippe Abraham. Wśród ambasadorów tegorocznej kampanii znaleźli się m.in. aktorka Justyna Sieniawska, polski stylista Tomasz Jacyków, Cristina Catese - włoska szef kuchni, Aleksandra Drężek - Miss Podlasia 2019, aktor Piotr Adamski.
Czytaj też: Różowy październik. Świat walczy z rakiem piersi
Działania w ramach kampanii
Częścią kampanii było stworzenie krótkich filmików #wycyckajrakachallenge, które promują samobadanie i zachęcają do regularności ich wykonywania. W ramach kampanii #BadźSzybszaWyCYCkajraka członkinie Stowarzyszenia Polskiego Brafittingu przygotowały też materiały edukacyjne i reklamowe promujące akcję: zakładki do książki z instrukcją samobadania, koszulki z logo akcji, długopisy i torby.
- Dzięki nim nie tylko edukujemy, ale także promujemy kampanię, a w ten sposób także przypominamy paniom o comiesięcznym samobadaniu. Wszystkie te materiały dostępne są w naszych zrzeszonych salonach na terenie całej Polski, dokładne adresy można znaleźć na stronie naszego stowarzyszenia: www.spbrafittingu.pl - dodaje Wiesława Abraham.
JPU
Miejsca
Opinie wybrane
-
2021-10-29 21:38
A wystarczy suplementować jod ilości kilku do kilkunastu miligramów dziennie.
- 0 7
-
2021-10-30 14:50
Tu. Odpuścić Panie (1)
Paniom podziękujemy Karierowiczki przez krzywde i choroby innych kobiet do kariery
- 5 5
-
2021-10-30 14:52
Zal i smutek
Jak można z tego robić show Wstydu nie mają
- 1 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.