Wiadomości

stat

Męska strefa i najgorętsze trendy - relacja z targów Uroda

Zobacz naszą relację z Targów Uroda.

Przeszło trzysta marek i firm, tysiące kosmetyków, pokazy wizażystów i fryzjerów, konkursy, pokazy mody, prezentacje najnowszych trendów w makijażu, pielęgnacji czy fryzjerstwie to atrakcje, jakich doświadczyliśmy podczas tegorocznych targów Uroda. Jako że zagadnieniami związanymi z urodą i pielęgnacją coraz częściej interesują się panowie, nie zabrakło pokazów i produktów adresowanych specjalnie dla nich, ze strefą barberingu włącznie.



Kiedy mam zamiar skorzystać z usług nowej wizażystki, stylistki czy fryzjera:

wybieram wyłącznie osoby polecone przez znajomych 31%
kieruję się informacjami i opiniami zamieszczonymi w internecie 19%
przeglądam portfolio i na tej podstawie dokonuję wyboru 4%
interesuje mnie wyłącznie to, czy będą w stanie obsłużyć mnie jak najszybciej 6%
sprawdzam cennik i wybieram najtańszą ofertę 5%
nie korzystam z takich usług 35%
zakończona Łącznie głosów: 68
Targi Kosmetyczne i Fryzjerskie Uroda, których 19. edycja odbywała się w sobotę i niedzielę w centrum wystawienniczym Amberexpo, to znakomita okazja, żeby zapoznać się z najnowszymi trendami, a także przetestować i kupić profesjonalne produkty.

Testuję-kupuję

- Na targach jestem po raz pierwszy i wydawało mi się, że skoro na bieżąco śledzę trendy, nic mnie nie zaskoczy. Byłam jednak w wielkim błędzie - mówiła Małgorzata, trener wizerunku. - Kiedy odwiedziłam bezpłatną strefę wizażu i oddałam się w ręce profesjonalistki dowiedziałam się, że makijaż, jaki zwykle sobie robię, jest passe - teraz akcent przerzuca się na usta, a ja miałam w zwyczaju mocno malować oczy. Wizażystka wytłumaczyła mi również, na czym polega strobing i przekonała, że modne w tym sezonie rozświetlające kosmetyki nie sprawią, że będę się nieestetycznie błyszczała, a jako że mogę bez obaw używać takich kosmetyków nawet podczas publicznych występów, poczyniłam stosowne zakupy na najbliższym stoisku.
Targi Uroda to znakomita okazja, żeby zapoznać się z najnowszymi trendami, a także przetestować i kupić profesjonalne produkty. Wielu zwiedzających chętnie korzystało z tej możliwości.
Targi Uroda to znakomita okazja, żeby zapoznać się z najnowszymi trendami, a także przetestować i kupić profesjonalne produkty. Wielu zwiedzających chętnie korzystało z tej możliwości. Lucyna Pęsik/Trójmiasto.pl

Na zakupy wybrali się również wizażyści i fryzjerzy, planujący wzbogacenie oferty swoich salonów o nowe produkty i usługi:

- Wizytę na targach zawsze zaczynam od zakupu zapasu pędzli, bo ich jakość przekłada się na wysoką jakość i trwałość wykonywanego makijażu. Hurtownie mają wprawdzie dość bogatą ofertę, jednak tutaj mogę przetestować produkty firm, z którymi wcześniej nie miałam do czynienia. Przed chwilą, dla przykładu, nawiązałam współpracę z nową dla mnie marką lakierów do paznokci, co z pewnością ucieszy moje klientki - opowiadała Marta, właścicielka sieci salonów fryzjersko-kosmetycznych.
- Ja spędziłem dobrą godzinę na stoisku z "odzieżą roboczą". Oferta była bogata i ciekawa, więc istnieje duże prawdopodobieństwo, że już niedługo moi pracownicy dostaną nowe stroje - powiedział Wiesław, właściciel jednego z krakowskich hoteli spa.
Najmodniejsze zabiegi na wyciągnięcie ręki

Oprócz wspomnianej bezpłatnej strefy wizażu, do której ustawiały się długie kolejki, na targowych stoiskach można było zrobić sobie m. in. mikrodermabrazję, makijaż permanentny, zagęszczanie i przedłużanie rzęs, modną fryzurę, depilację, manicure i pedicure w rozmaitych wariantach, nakleić tipsy czy skorzystać z masażu - zarówno manualnego, jak i tego mechanicznego, siadając na specjalnych fotelach.
W specjalnej strefie poświęconej podologii można było m. in. zaopatrzyć się w narzędzia, urządzenia, kosmetyki, fachowe publikacje oraz wziąć udział w warsztatach.
W specjalnej strefie poświęconej podologii można było m. in. zaopatrzyć się w narzędzia, urządzenia, kosmetyki, fachowe publikacje oraz wziąć udział w warsztatach. Lucyna Pęsik/Trójmiasto.pl

Choć wszystko odbywało się w zgodzie z panującymi trendami, profesjonaliści radzili, aby nie podążać ślepo za modą i kierować się rozsądkiem:

- Jeśli przyjdzie do mnie pani z małymi ustami nie zalecę jej ciemnej, matowej, burgundowej szminki, choć jest to najgorętszy z trendów. Postawię na delikatny, rozświetlony róż, żeby te usta powiększyć - mówiła wizażystka Małgorzata Nowak.
Niezwykle ważna jest również pielęgnacja:

- Modne jest to, co zdrowe, dlatego zanim zajmiemy się malowaniem paznokci, zadbajmy o dłonie i płytkę. Sprawdzajmy również kompetencje manicurzystek, bo z racji tego, że dziś dostęp do wykonywania zawodu jest nieograniczony, stylizacją paznokci zajmują się osoby nieposiadające wystarczającej wiedzy czy doświadczenia, przez co skutki zabiegu mogą okazać się tragiczne - przestrzegała Ewa Rycerz z krakowskiej Akademii Kosmetycznej.
Męska strefa i szereg nowości

Podczas targów Uroda, po raz pierwszy odbył się Otwarty Konkurs BARBER STYLE, któremu towarzyszyły pokazy mistrzów oraz warsztaty. Sposoby na idealne skrojenie brody pokazała Barber Expert Academy, a trudnej sztuki barberingu można było uczyć sie od najlepszych - Wojciecha Karwata (Mistrza Polski w barberingu), Łukasza Janika (Wicemistrz Polski) oraz Piotra Staszewskiego (Mistrza Fryzjerskiego).
Jako że zagadnieniami związanymi z urodą i pielęgnacją coraz częściej interesują się panowie, nie zabrakło pokazów i produktów adresowanych specjalnie dla nich, ze strefą barberingu włącznie.
Jako że zagadnieniami związanymi z urodą i pielęgnacją coraz częściej interesują się panowie, nie zabrakło pokazów i produktów adresowanych specjalnie dla nich, ze strefą barberingu włącznie. Lucyna Pęsik/Trójmiasto.pl

W ramach Mistrzostw Stylizacji Paznokci rozegrano cztery nowe konkurencje: Pink&White Salon Nails, Sztylet Salonowy, One Tip oraz Tip Box 3d. W nowej, wydłużonej do dwóch dni formule, odbyły się również Ogólnopolskie Mistrzostwa Makijażu Permanentnego BB Północ. Uzupełnieniem mistrzostw były warsztaty "Princes Lippen - makijaż permanentny ust", prowadzone przez Agnieszkę Leśniewską - lingerystkę, trenera, twórcę i właścicielkę Akademii Makijażu Permanentnego Purebeau AGI.

Na scenie głównej odbywały się pokazy fryzjerskich trendów na sezon 2016/2017, przygotowane przez marki Kemon i Montibello, a w specjalnej strefie poświęconej podologii można było m. in. zaopatrzyć się w narzędzia, urządzenia, kosmetyki, fachowe publikacje oraz wziąć udział w warsztatach.

Wśród nowości nie sposób pominąć ciekawego pomysłu, z jakim wychodzi jedna z trójmiejskich firm:

- W dzisiejszych czasach istnieje duże zapotrzebowanie na usługi wizażystek czy masażystów, jednak aby umówić się na wizytę trzeba czekać wiele dni, a nawet tygodni. My chcemy zaproponować aplikację, dzięki której masażysta i wizażysta przyjadą do klienta natychmiast po złożeniu zamówienia - prezentował swój projekt Łukasz Żeligowski z Grupy IT, zarządzającej aplikacjami beFrutti i Wellaphy.

Opinie (15) 2 zablokowane

Dodaj opinię

Dodaj opinię

Odpowiedz

STOP Hejt! Przemyśl swoją opinię

Regulamin dodawania opinii

zamknij

Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Badania, konsultacje